پکیج آموزشی ۱۰۰ ایده کسب و کار اینترنتی پولساز
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 16 اسفند 1397
بازدید : 394
نویسنده : کیا فایل

پکیج آموزشی ۱۰۰ ایده کسب و کار اینترنتی پولساز

پکیج آموزشی ۱۰۰ ایده کسب و کار اینترنتی پولساز

 

نوع محصول : دانلودی

مدت فیلم آموزشی : ۴ ساعت ویدئو

مبلغ سرمایه گذاری : ۲۹۰۰۰ تومان 60%OFF

پس از سفارش بلافاصله می توانید این محصول را دانلود کنید

آیا شما هم نمی دانید که چه کالا یا خدماتی در اینترنت بفروشید ؟

۱۰۰ ایده را به شما خواهم گفت که مطابق بازار ایران است

و هر کدام از آنها شما را میلیونر خواهند کرد.

100 ایده کسب و کار اینترنتی

ماجرای  ۱۰۰ ایده ۱ میلیون دلاری کسب و کار اینترنتی

طی این دو سال اخیر بخش بسیار زیادی از پرسش شما دوستان عزیز این بوده که چه ایده ای رو برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خودتان انتخاب کنید، شاید به جرات بتونم بگم که یکی از غول های بسیار بزرگ که سد راه بسیاری از دوستان برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی می شود همین انتخاب ایده است.

 

برای اولین بار ما محصول ایده پردازی برای شروع کسب و کار اینترنتی را ایجاد کردیم و توانست برای برخی از دوستان بسیار مفید واقع شود، اما باز هم بخش وسیع دیگری از کاربران فضای اینترنت همچنان به دنبال ایده می گشتند و هر روز با این سوال از سمت شما روبرو میشدم

 

من نمیدونم باید چه ایده ای برای شروع کسب و کار اینترنتی انتخاب کنم

 

قبل از راه اندازی کسب و کار اینترنتی بهتر است ایده مناسبی داشته باشید.

 

اما هیچ کدام از محصولات به شما کمک نخواهند کرد که با ایده های موفق جهان آشنا شوید، مدل های کسب درآمد آن را یاد بگیرید و حتی با نقاط ضعف و قدرت و حتی شیوه پیاده سازی آن روبرو شوید، به همین دلیل ما سعی کردیم شما را با ۱۰۰ ایده ای که توانسته صاحبان آنها را به درآمدهای میلیون دلاری برساند در قالب این وبینار آشنا کنیم

 

 ۱۰۰ ایده ۱ میلیون دلاری کسب و کار اینترنتی شما را ایده باران خواهد کرد، با مدل های کسب درآمد از آنها و همچنین شیوه های پیاده سازی، نقاط ضعف و نقاط قوت این ایده ها آشنا خواهید شد، بنابراین قبل از اینکه به سراغ محصولات آموزشی راه اندازی کسب و کار اینترنتی بروید، بهتر است اول ایده مناسبی داشته باشید.

 

آنچه در فیلم پکیج به آن خواهیم پرداخت

  • معرفی ۱۰۰ ایده ۱ میلیون دلاری
  • مدل های کسب درآمد از هر ایده
  • روش های پیاده سازی ایده ها
  • نقاط ضعف و قوت هر ایده
  • معرفی نمونه های مشابه
بهترین ایده کسب و کار اینترنتی شما

فقط در ۴ ساعت به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید بهترین ایده کسب و کار اینترنتی خودتان را انتخاب کنید، با مدل های کسب درآمد از آن آشنا شوید و کسب وکار اینترنتی خودتان را به صورت حرفه ای آغاز کنید.

 

اگر تا به حال محصولات زیادی تهیه کرده اید اما هنوز نتوانستید کسب و کار اینترنتی خودتان را بسازید، به این دلیل است که هنوز نمی دانید باید چه کالا یا خدماتی را بفروشید، به اصطلاح هنوز هیچ ایده ای ندارید.

 

منبع

چرا این پکیج مناسب شماست ؟

اکثر محصولات موجود در بازار فقط به راه اندازی کسب و کار اینترنتی می پردازند، اما شما برای اینکه بتوانید کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشید به چیزی فراتر از این آموزش ها نیاز خواهید داشت و آن هم یک ایده مناسب با بازار ایران می باشد، اگر ایده مناسبی نداشته باشید و مدل های کسب درآمد آن را نشناسید، راه اندازی یک وب سایت برای شما هیچ نفعی نخواهد داشت.

 

راه اندازی وب سایت بدون یک ایده، مثل یک کتاب بدون نوشته است

 

اما ما در این پکیج این مشکل بسیار بزرگ را از سر راه شما بر خواهیم داشت و شما را با برترین ایده ها آشنا خواهیم کرد که همگی آنها با بازار و نیاز کاربران ایرانی همخوانی کامل دارد، بنابراین این پکیج می تواند شما را به سرعت به هدفتان که راه اندازی کسب و کار اینترنتی می باشد برساند.

 

آیا پولتان برایتان ارزش دارد ؟

متاسفانه اکثر ما برای پولمان هیچ ارزشی قائل نیستیم، بزارید این موضوع رو به شما ثابت کنم
اکثر دوستان هر هفته حداقل ۵۰۰۰ تومان بابت شارژ اینترنت گوشی پرداخت می کنند که همه آن صرف صحبت کردن با دوستان در واتس آپ و تگرام می شود، گاهی هم چند تا کلیپ و عکس دانلود می کنید که فایده خاصی هم برایتان ندارد، در نهایت اینستاگرام را باز می کنید و همون کارهای تکراری همیشگی

 

یک کم حساب کنید که توی هفته چه قدر پول چیپس، پفک، آدامس، نوشابه و امثال این موارد رو میدیم، خودتون یک بار حساب کنید و ببینید ماهانه چه قدر از پولتون رو به این شکل خرج می کنید اما هیچ نتیجه مناسبی هم نمیگیرید و در آخر هم انتظار معجزه دارید.

 

اما در این پکیج با  یک سوم پولی که شما هر ماه از بین می برید به شما ۱۰۰ ایده ای را معرفی خواهم کرد که هر کدام از آنها می توانند شما را به یک درآمد بسیار مناسب برسانند و صاحب یک کسب و کار اینترنتی پایدار شوید.

 

آیا این ایده ها مطابق بازار ایران هستند ؟

تمام ایده هایی که در این پکیج معرفی می شوند با توجه به نیازهای بازار ایران و همچنین امکانات موجود در بستر اینترنت ایران می باشد، بنابراین جای هیچ نگرانی نیست و مطمئن باشید همه ایده ها کاملا مناسب بازار ایران می باشند.

 

ایده هایی مطابق بازار ایران و امکانات موجود در بستر اینترنت ایران

 

ارزش سرمایه گذاری تهیه پکیج

اگر شما تنها یکی از این ایده هایی که در این پکیج معرفی می شود را به خوبی پیاده سازی کنید، به سرعت صاحب یک کسب و کار اینترنتی خواهید شد و با اولین درآمد چند صد برابر مبلغی که برای این پکیج پرداخته اید را دریافت خواهید کرد، اگر هم کمی صبر کنید وب سایت شما به یک منبع درآمد پایدار همیشگی تبدیل خواهد شد. با شرکت در این وبینار دقیقا شما سرمایه گذاری می کنید.

 

 




:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: کسب درآمد , پکیج کسب درآمد , 100ایده کسب درآمد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG